Chì ghjè a diffarenza trà zinc-aluminium-magnesium è galvanizatu?

Caratteristiche di zinc-aluminium-magnesium

Lame d'acier zinc-aluminium-magnésium en bobinehè un novu prucessu anticorrosione di galvanizza in caldu una strata di lega d'aluminiu nantu à a superficia di una piastra d'acciaio, in quale zinc, aluminiu è magnesiu sò i cumpunenti principali.Paragunatu à u prucessu di galvanizazione tradiziunale, zinc-aluminium-magnesium hà e seguenti caratteristiche:

1. Più amichevuli di l'ambiente: i materiali utilizati in i fogli d'acciaio rivestiti di magnesiu-aluminiu-zinc sò aluminiu è magnesiu, chì ponu esse degradati assai rapidamente in l'ambiente è ùn contaminanu micca l'ambiente naturale.

2. Megliu resistenza à a corrosione: Perchè u revestimentu di zincu-aluminiu-magnesiu cuntene aluminiu è magnesiu, a so resistenza à a corrosione hè assai megliu cà quella di u zincu puro.U revestimentu di zincu-aluminiu-magnesiu pò stà intactu per un bellu pezzu in un ambiente corrosivu.

3. U megliu di pittura: u revestimentu di zincu-aluminiu-magnesiu hà una superficia plana è una megliu aderenza, chì ponu furnisce una basa megliu per a spruzzatura successiva è altri prucessi.

STEEL ZINC-ALUMINIUM-MAGNESIUM STEEL IN COILS

Caratteristiche di galvanizazione

A galvanizazione hè l'appiecazione di una strata di zincu à a superficia di l'azzaru per impediscenu di arrugginà è per prutegge.Hè generalmente divisu in dui tippi: elettro-zincatu è galvanizatu in caldu, induve a galvanizazione in caldu hè generalmente più resistente à a corrosione.

1. Bonu prutezzione di corrosione: U stratu galvanizatu pruteghja l'azzaru contra a corrosione è a ruggine.

2. Low cost: U prucessu di galvanizazione hà un costu più bassu cumparatu cù altri prucessi anti-corrosione.

3. Tecnulugia Matura: galvanizza hè un prucessu maturu cù parechji anni di storia di usu, tecnulugia maturu, stabile è affidativa.

Bobina d'acciaio galvanizatu

Differenza trà zincu-aluminiu-magneziu è zincatu

In quantu à a resistenza à a corrosione, a piastra d'acciaio di zincu-aluminiu-magnesiu hè superiore à a piastra di metallu galvanizatu.U revestimentu di zincu-aluminiu-magnesiu cuntene micca solu zincu, ma ancu aluminiu è magnesiu, chì hà megliu resistenza à a corrosione.A zincatura hè solu una strata di zincu puro nantu à a superficia di l'acciaio, a so resistenza à a corrosione ùn hè micca cusì bona cum'è zinc-aluminium-magnesium.

Da un puntu di vista ambientale, zinc-aluminium-magnesium hè più favuritu di l'ambiente.I materiali utilizati in zinc-aluminium-magnesium si decomponenu rapidamente è anu un impattu assai più bassu à l'ambiente.U zincu utilizatu in u prucessu di galvanizazione, invece, cunsuma grandi quantità di energia è risorse è hà un impattu negativu assai più grande nantu à l'ambiente.

U magnesiu di zincu aluminiu hè ancu megliu in quantu à u rendiment di pittura.Havi una superficia più plana chì a galvanizazione è hà una aderenza megliu, chì furnisce una basa megliu per i prucessi successivi cum'è spraying.

STEEL ZINC-ALUMINIUM-MAGNESIUM STEEL IN COILS

In riassuntu, u zincu-aluminiu-magneziu hè superiore à u zincu, cù una migliore resistenza à a corrosione, un megliu rendimentu di pittura è caratteristiche più ecologiche.Tuttavia, si deve dinù esse nutatu chì perchè zinc-aluminium-magnesium hè un novu prucessu, cumparatu cù u prucessu di galvanizing tradiziunali, i so costu di pruduzzione attuale sò sempre altu.


Tempu di post: 15-mar-2024