Chì ghjè a bobina d'acciaio laminata à caldu?

Riassuntu

Bobina laminata à calduhè una piastra d'acciaio fatta di lastre chì sò riscaldate è laminate da unità di sgrossatura è finitura.A striscia d'acciaio laminata à caldu da l'ultimu mulinu di u mulinu di finitura hè rinfriscata à a temperatura stabilita da u flussu laminare è poi avvolta in bobine di striscia d'acciaio da a macchina bobinatrice.I bobine di strisce d'acciaio rinfriscate sò trasfurmate in piastre d'acciaio, bobine piatte è prudutti di striscia d'acciaio tagliata longitudinale attraversu diverse linee di finitura (appiattitura, raddrizzatura, taglio trasversale o longitudinale, ispezione, pesatura, imballaggio è marcatura, etc.) bisogni di l'utilizatori.

Bobina d'acciaio laminata à caldu

A Cina hè u più grande pruduttore, cunsumadore è esportatore di l'acciaio laminatu à caldu in u mondu, cù una pruduzzione chì hà righjuntu 232 milioni di tunnillati in 2015. U sviluppu di l'industria siderurgica hà supportatu in modu efficace u sviluppu fermu è rapidu di l'ecunumia naziunale di China, è a migliione a pruduzzione è a qualità di a piastra di bobina laminata à caldu hà ancu megliu risponde à a crescente dumanda pratica di a custruzzione di a China, a fabricazione di machini è altre industrie.

categurizazione

L'acciaio laminatu à caldu in bobina include generalmente strisce d'acciaio di media spessore, strisce d'acciaio sottili laminate à caldu è piastre sottili laminate à caldu.

A striscia d'acciaio larga di grossu mediu hè una di e variità più rapprisentanti, a so pruduzzione rapprisentava circa dui terzi di a pruduzzione tutale di bobina laminata in caldu, u Shanghai Futures Exchange sarà prestu listatu in u cuntrattu di futuri di bobina laminata in caldu sottostante appartene à a striscia d'acciaio larga di mediu-spessu.

Bobina d'acciaio laminata à caldu

Striscia d'acciaio di grossa media è larga significa una striscia d'acciaio cù un spessore di ≥ 3 mm è menu di 20 mm è una larghezza di ≥ 600 mm, prodotta in laminazione à caldu d'acciaio à striscia larga cuntinuu o laminazione di bobine di furnace o altre attrezzature, è consegnata in bobine.

Striscia sottile e larga laminata a caldo significa striscia d'acciaio, di un spessore di <3mm è una larghezza di ≥600mm, prodotta in mulini a striscia larga cuntinuu o laminati di furnace o mulini di lastre sottili, ecc., è consegnati in bobine.

Lamina laminata a caldo significa una sola foglia d'acciaio cù un grossu di <3 mm.A foglia laminata à caldu hè generalmente prodotta in mulini a striscia larga cuntinuu, colata continua è laminazione di lastre sottili, ecc., è consegnata in forma di foglia.

Capacità di pruduzzione

In u 2023, lamina d'acciaio laminata à caldu quasi duie decennii da quandu a capacità di produzzione di produzzione hà aumentatu u modu, da a fine di u 2023, lamiera d'acciaio laminata à caldu in a produzzione di bobine hà righjuntu 291.255.600 tunnellate, un tassu di crescita di a produzzione di 11,01%.2023 laminati a caldo bobina azzaru pruduzzione più cà rebar (2023 pruduzzione di 260 miliuna di tunnillati), saltò à i primi varietà azzaru maiò di China.

Nant'à a tendenza di i cambiamenti di produzzione annuali, in l'ultimi cinque anni, a produzzione di foglia è bobina laminata à caldu hà dimustratu un aumentu annu in a situazione, è u tassu di crescita da 2,57% in 2019, hè aumentatu à 11,01% in 2023. , u ritmu di crescita hà aumentatu da 8,51 punti percentuali.

A pruduzzione mensile di l'acciaio laminatu à caldu in u 2023 hè sopra u più altu livellu in a storia.A causa di u tassu di crescita di a produzzione di 11,01% in 2023, sopra à u tassu di crescita di capacità di 3%, u tassu d'utilizazione di capacità di l'acciaieri di bobina laminata à caldu hè aumentatu à 84,7%, 6,11 punti percentuali più altu ch'è in 2022. Questu mostra chì u mercatu altu. modu di pruduzzione basamente in tuttu l'annu.

Bobina d'acciaio laminata à caldu

Applicazioni

1.Strutture di custruzzione: Bobine d'acciaio laminati à caldu sò cumunimenti utilizati com'è materiale per e strutture di custruzzione, cum'è l'acciaio, l'aluminiu è i fogli d'acciaio galvanizzati utilizati per fà tetti, pareti è pavimenti.Sti materiali sò generalmente alta forza è resistenza à a corrosione è ponu risponde à i bisogni di l'edificazioni in una varietà di cundizioni ambientali.

2.A fabricazione di l'automobile: L'automobili sò un altru spaziu di applicazione maiò per i bobine HRC.Sò usati per fà cumpunenti cum'è carrozzerie, porte, cappucci, tetti è chassis.L'industria di l'automobile hà esigenze assai strette per i materiali cù alta forza, rigidità è resistenza à a corrosione, chì sò tutti caratteristiche di bobina laminata a caldo.

3.A fabricazione di l'apparecchi di casa: Parechje apparecchi domestici, cum'è frigoriferi, lavatrici, forni à microonde è climatizzatori, necessitanu l'usu di bobina laminata calda cum'è materiale strutturale.Sti materiali sò generalmente bisognu à avè una bona finitura di a superficia, è ancu una alta proprietà meccanica è resistenza à a corrosione.

4.A fabricazione di bagaglii: certi prudutti di bagaglii, cum'è scatuli d'aluminiu, bagaglii, cunchiglie di bagaglii, etc., sò ancu cumunimenti utilizati bobina laminata calda cum'è materiale.A bobina laminata calda hè una struttura ligera, forte, è pò scuntrà i prudutti di bagaglii nantu à a ligerezza è a forza di i bisogni di materiale.

5.Fabricazione di machini: in l'industria di a fabricazione di machini, a bobina laminata in caldu hè largamente usata in a fabricazione di parti di machini è equipaghji, cum'è rack, frames di supportu, sliders, rails è cusì.Queste parti anu bisognu à avè una alta forza è resistenza à l'usura, è e bobine HRC sò capaci di risponde à queste esigenze.

Bobina d'acciaio laminata à caldu
Bobina d'acciaio à carbone A36

In generale, e bobine di bobine laminate à caldu anu una larga gamma di usi in a custruzzione, l'automobile, l'apparecchi domestici, i sacchetti è a fabricazione di machini.Hanu boni proprietà meccaniche è resistenza à a corrosione è ponu risponde à a dumanda di materiali in diversi campi, cusì sò assai favuriti da i clienti.Sè vo vulete cumprà cumprà acciai laminati à caldu, benvenutu à cuntattateci.


Tempu di post: 25-mar-2024