Cumu era a pruduzzione è a vendita di l'acciaio di a Cina in ghjennaghju?

Dipartimentu di Informazioni è Statistiche, Associazione di l'Industria di Ferru è Acciaio Chine

A pruduzzione di l'acciau di l'imprese di l'acciau statistiche chjave in ghjennaghju era di 62,86 milioni di tunnellate, un 4,6% annu è 12,2% da dicembre 2023. À u principiu di l'annu novu, a pruduzzione di l'imprese di l'azzaru hà ricuperatu gradualmente.in ghjennaghju, imprese azzaru vindutu 61,73 miliuna di tunnillati di azzaru, su 14,9% annu à l 'annu, su 10,6% da dicembre di l'annu passatu.

A festa di u Festival di Primavera di quist'annu hè relativamente tardi cumparatu cù u 2023, a vendita di ghjennaghju di l'imprese di l'azzaru hè in fondu normale, a produzzione è a rata di vendita di 98,2%, paragunata à u listessu periodu in 2023 hà miglioratu da 8,7 punti percentuali.Tuttavia, à u listessu tempu, a dumanda di u mercatu attuale hè sempre bassu, l'ordine di l'acciaio hè sempre poviru, u tassu di produzzione è di vendita hà continuatu à calà, è u tassu di produzzione è di vendita paragunatu à dicembre 2023 hè cascatu di 1,4 punti percentuali.

L'aumentu di a piastra è a striscia annu à l'annu hè più evidenti

In ghjennaghju, a pruduzzione di l'azzaru era di 62,86 milioni di tunnellate, un incrementu di 2,77 milioni di tunnellate, in 4,6%.À mezu à elli, a pruduzzione hà cuntatu un aumentu relativamente grande di piastra è striscia hè più evidenti, piastra,foglia rivestita di culoree striscia,striscia d'acciaio laminata a caldo, cum'è più di 15% di crescita annu;bars d'acciaio, è a pruduzzione di verge filu hè sempre in calata.Cù a cunversione di a struttura di a dumanda di u mercatu, a struttura di u produttu di l'imprese di l'azzaru cuntinuò à esse ottimisata.

piastra d'acciaio laminata a caldo

A dumanda di u mercatu per l'acciaio di custruzzione hè prevista per esse alta

Parte aumentata di i prudutti longu

In ghjennaghju, vendita azzaru di 61,73 miliuna di tunnillati, di quali 56,95%, 40,19%, 1,62%, 0,54%, 0,7% di piastra è striscia, azzaru longu, pipa, azzaru ferrovia, è altri azzaru, rispittivamenti.Cù u rilassamentu cuntinuu di e pulitiche immubiliarii in u mondu sanu, in particulare a custruzzione di l'abitazione prutetta, a custruzzione di l'infrastruttura publica è a rinuvazione di u paese urbanu, cum'è u lanciamentu di i "trè prughjetti maiò", a dumanda di u mercatu per l'acciaio di custruzzione hè prevista per esse. più altu in ghjennaghju, i prudutti longu anu cuntatu per una crescita.

Da u PMI Manufacturing (Purchasing Manager's Index) è cambiamenti indici di attività cummerciale di custruzzione, struttura di cunsumu d'acciaio (chendu un mese) fluttuazioni è a so forte correlazione.U PMI di fabricazione è u rapportu di piastra è striscia (un mesi avanti) correlazioni hè altu, l'indici di l'attività di l'affari di a custruzzione è u rapportu di cunsumu d'azzaru longu (un mesi lag) correlazioni hè altu.

bobina d'acciaio

In ghjennaghju, i variità di vendita di l'azzaru cuntavanu una varietà più altu dibobina d'acciaio laminata à caldu(laminati azzaru caldu, striscia azzaru mediu-spessore largu, striscia azzaru laminati a caldo magre è larga, striscia azzaru strittu laminati a caldo, dopu à u listessu) cuntatu per 30,6%, filu di filu (rebar, bobine, dopu à u listessu) cuntatu 29,8 %, piastra mediu-spessu (piastra extra-grussi, piastra grossa, piastra mediu, dopu à u listessu) cuntatu 12,9%.

Da u puntu di vista di variità suddivisu di categurie, in ghjennaghju, strisce d'azzaru largu mediu-spessu cuntatu per u voluminu di l'annu-an-annata, anelli sò tutti falà, rispittivamenti, 1,6 punti pircintuali, 0,6 punti pircintuali;rebar hè cascatu da 0,7 punti percentuali annu à l'annu, ma l'anellu hè aumentatu da 2 punti percentuali;bobines annu à annu, anellu sò su.I dati mostranu chì a proporzione di i prudutti longu hà rimbursatu dopu à un decadenza sustinutu.

U voluminu di l'exportazione hè aumentatu da 28,8% annu annantu

In ghjennaghju, l'imprese di l'azzaru anu exportatu 2,688 milioni di tunnellate d'azzaru, cù un rapportu d'esportazione di circa 4,35%, è u voluminu di l'exportu aumentatu da 28,8% paragunatu cù u listessu periodu in 2023. À mezu à elli, piastra è striscia, azzaru longu, pipa, azzaru per ferrovia è altri azzaru sò stati esportati 1,815 milioni di tunnellate, 596,000 tunnellate, 129,000 tunnellate, 53,000 tunnellate è 95,000 tunnellate, cuntendu 65,48%, 21%, 7,14%, 2,94% è 3,44% rispettivament.

In ghjennaghju, u voluminu di l'esportazione di varietà più altu di bobina laminata à caldu, piastra è prudutti d'acciaio di sezione, rispettivamente, 898.000 tunnellate, 417.000 tunnellate, 326.000 tunnellate, è l'esportazioni cuntavanu a proporzione di e so vendite rispittivu di 4.7%, 5.2%, 5.1. %.L'acciaio per e ferrovie è i tubi saldati senza saldatura rapprisentanu una proporzione relativamente alta di vendite d'esportazione.

In ghjennaghju, a crescita di l'esportazione di varietà più grande di bobina d'acciaio laminata à caldu hè stata di 146,3%, è l'esportazioni di piastra rivestita è di tubi d'acciaio senza saldatura sò cascate di 7,6%, 14,2% annu in annu.

U fenomenu di "materiali di u nordu chì vanu à u sudu" cuntinueghja

In ghjennaghju, a vendita domestica azzaru in cunfurmità cù l'influssu regiunale, l'influssu di l'est di a China cuntatu 45,7%, u 20,5% di u 20,5%, u 19,7%, u 7,5%, u 7,5%, u 7,5%, u 7,5% per circa 3,3%.À a fine di l'annu, u fenomenu "materia di u nordu sudu" cuntinueghja, u Nordu di a Cina, è u Nordu di u Nordu di a Cina hà cuntatu un calatu, è a Cina di l'Est, è u Sud-ovest di a Cina hà cuntatu un aumentu.

Da u flussu di dati annuali, in ghjennaghju, a Cina di l'Est, u centru è u Sud di a Cina hà cuntatu un incrementu di 2,6 punti percentuali, 0,8 punti percentuali, Cina di u Nordu, è China di u Nordu di u Nordu hè cascatu 1,8 punti percentuali, è 1,1 punti percentuali. , dimustrendu chì u mumentu di stabilizazione ecunomica di a Cina di l'Est, u centru è u Sud di a Cina hè relativamente megliu cà l'altri regioni.

 

Striscia d'acciaio laminata à caldu

Da l'influssu di variità di strutture, i materiali di ferrovia in u Nordu di a Cina cuntavanu un flussu relativamente altu;azzaru longu, piastra e striscia materiali in East China cuntavanu a più altu proporzioni;pipa, Cina Est, è Cina di u Nordu cuntatu per basamente uguali.

L'accumulazione di u mercatu di l'inventariu hè più evidenti

À a fine di ghjennaghju, l'inventarii d'acciaio eranu 17,12 milioni di tunnellate, una diminuzione di 50 000 tunnellate da a fine di dicembre 2023, cù l'inventarii à un livellu bassu recente.Da a perspettiva di a struttura di l'inventariu, e varietà di acciai cù grandi inventarii sò principarmenti filu di filu, sezione d'acciaio è bobina laminata à caldu.

Da l 'associu azzaru à monitorà l 'inventariu suciale azzaru, à a fine di ghjennaghju 5 varietà maiò azzaru di inventariu suciale tutali 8,66 miliuna di tunnillati, un aumentu di 1,37 miliuna di tunnillati paragunatu à a fine di dicembre 2023, è l'inventariu s'arrizzò bruscamente.A causa di l'impattu di a festa di u Festival di Primavera, a dumanda finale hà cuntinuatu à diminuisce, è l'inventariu stancu di u mercatu hè più evidente.


Tempu di post: 27-Mar-2024