Chì sò e diffirenzii trà i fogli di zincu aluminizatu è l'acciaio inox?

A definizione di u fogliu di zincu aluminizatu è di a piastra d'acciaio inox sò diffirenti
Piastra d'acciaio spessa in foglia di zincu alluminizatu significa chì per evità a corrosione di a superficia di a lamina d'acciaio grossa è aumenta a so vita di serviziu,a superficia di u mantellu d'acciaio grossu cù una strata di zincu metallicu è aluminiu.

Stu tipu di lamina d'acciaio galvanizzata laminata à friddu hè chjamatu galvalume.

un magazzinu 1

A piastra d'acciaio inossidabile si riferisce à l'acciaio chì hè resistente à sustanzi corrosivi debuli cum'è gas, vapore,acqua è sustanzi chimichi organici corrosivi cum'è acidu, alkali, sali, etc.

Hè ancu chjamatu azzaru inossidabile resistente à l'acidu.

A tecnulugia di pruduzzione è di trasfurmazioni di platti d'aluminiu-zinc è in acciaio inox sò diffirenti
1. A chjave per u fogliu di zincu aluminizatu hè di chjappà una strata di zincu d'alta densità è aluminiu nantu à a superficia di l'azzaru per impediscenu l'ossidazione.

2. A piastra in acciaio inox hè l'internu di l'azzaru più altri elementi chimichi, è a struttura interna cambia per fà u pruduttu micca arrugginitu.

Cum'è una piastra d'acciaio inossidabile di cromu, una piastra d'acciaio inossidabile di cromu-nichel, è una piastra d'acciaio inossidabile di cromu manganese, è cusì.

L'usu di platti d'aluminiu-zinc è platti d'acciaio inox sò diffirenti
1. I prudutti d'acciaio di strisce laminati a caldo Aluminized usati principalmente in a custruzzione di l'ingegneria, l'industria ligera, i veiculi, l'agricultura, a silvicultura, l'allevamentu di l'animali è a pesca, è i servizii cummerciale.

Per esempiu, i so usi per l'ingegneria di tetti di edifici, griglie di tetti, pezzi d'auto, apparecchi per a casa, pannelli laterali di frigoriferi, stufe di gas, climatizzatori è altri spazii.

2. A piastra in acciaio inox usa principalmente in l'industria di l'ingegneria è di a custruzzione.

Hè una di e materie prime cù a più alta forza di compressione trà i materiali compositi metallici utilizati in l'ingegneria.

Hè ancu utilizatu in industrii cum'è l'industria alimentaria, ristoranti, birreria è e piante chimiche cù rigulamenti sanitarii elevati.

A superficia di a superficia di a foglia di zincu alluminizatu è a piastra d'acciaio inox sò diverse
1. I fogli di zincu Aluminized sò generalmente picculi spangles, è e rùbbriche sò pocu viole.

2. A superficia di a piastra in acciaio inox hè relativamente liscia è pulita.

a9
un magazzinu 2

Tempu di Postu: Sep-07-2022